Hærværk i vort område
Torsdag den 4. juni blev vi mødt af ovenstående triste syn på Overmarksvej.
Træet står på Overmarksvej ud for vores sø. Vandaler har fjernet alt bark på træet, hvilket betyder den visse død for træet.
Både udlejer, grundejerforeningen Junivænget og alle beboere på Julivænget gør en stor indsats både arbejdsmæssigt og økonomisk for at gøre vort område så pænt og attraktivt som muligt. Derfor gør det ondt helt ind i sjælen, at vi skal opleve denne form for vandalisme.
Formentlig er skaden opstået som et produkt af ungdommelig uvidenhed og kådhed, og derfor er det vigtigt, at vi alle tager en snak med vore unge om, at den form for hærværk er "NO GO"!
Plan for affaldsafhentning i 2026 Julivænget
Kommunen har på deres hjemmeside offentliggjort planen for affaldsafhentning i 2026.
se planen her.